Tisztelt Pályázók!
A Nemzeti Kulturális Alap hatékonyabb működésének érdekében 2017. október 9-től változik munkatársaink telefonos elérhetősége.
Bizonyára tapasztalták, hogy az elmúlt időszakban hozzákezdtünk az ügyintézés menetének egyszerűsítéséhez, a pályázati rendszer gyorsításához. Célunk, hogy ez a folyamat tovább erősödjön. Ehhez arra van szükség, hogy munkatársaink több, koncentrált időt tölthessenek a regisztráció, a pályáztatás és az elszámoltatás feladataival, a beérkezett dokumentumok feldolgozásával.
Ezért kidolgoztunk egy ügyfélszolgálati rendet, ennek megfelelően 2017. október 9-től munkatársaink a következő időpontokban tudják fogadni az Önök hívásait:
- hétfőn és pénteken: 8:00-12:00 óra között,
- kedden és csütörtökön: 12:00-16:00 óra között,
- szerdán meghosszabbított ügyfélszolgálati időben: 8:00-16:00 óra között,
- a pályázatok beadási határidejének utolsó napján az adott kollégium referense, a regisztrációval foglalkozó és az informatikai területen jártas munkatárs egész napos telefonügyeletet tart 8:00 – 16:00 óra között.
Ezen kívül az NKA honlapján 2017. szeptember 25-től él a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpont, ahol igyekszünk válaszokat adni az egyes területekre befutó leggyakrabban felmerülő kérdésekre.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az Nemzeti Kulturális Támogatáskezelőnél – így a Nemzeti Kulturális Alap által, valamint az Emtv. alapján nyújtható támogatások kapcsán is – elektronikus ügyintézést alkalmazunk, mely a pályázatkezelő rendszereken keresztül valósul meg!
Fentieken túl, bizonyos küldemények esetén biztosítjuk a papíralapú és/vagy tárgyi küldemények befogadását az alábbiak szerint.
Postai úton / személyesen leadható küldemények köre:
- regisztrációs dokumentumok
- banki felhatalmazó levél
- NKA-s támogatások esetén: szakmai beszámoló kötelezően benyújtandó kiadványai (pl. folyóirat; könyv; elektronikus adathordozó – pendrive/CD/DVD… stb.)
- alapján nyújtott támogatások esetén: kiválasztott bizonylatok pénzügyi elszámolása
FONTOS!
Kérjük, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében válasszák a postai úton történő feladást, valamint a postán feladott borítékon minden esetben hivatkozzanak az érintett pályázati azonosítószámra!
Levelezési cím: 1389 Budapest, Pf. 128.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a küldemények személyes leadásakor szakmai tájékoztatást, egyéb szakmai segítségnyújtást nem áll módunkban adni! Ilyen esetben kérjük, keressék illetékes munkatársainkat az ügyfélszolgálati időpontokban és elérhetőségeken.
A küldemények személyes leadására az alábbiak szerint van lehetőség:
1085 Budapest, Gyulai Pál utca 13. /A recepcióval szemben található Ügyviteli Csoportnál./ | 1143 Budapest, Szobránc utca 6-8. |
Hétfő: 10:00 – 15:00 | Hétfő: 8:00 – 16:00 |
Kedd: 10:00 – 15:00 | Kedd: 8:00 – 16:00 |
Szerda: 10:00 – 15:00 | Szerda: 8:00 – 16:00 |
Csütörtök: 10:00 – 15:00 | Csütörtök: 8:00 – 16:00 |
Péntek: Személyes leadásra nincs lehetőség! | Péntek: 8:00 – 13:00 |
Postai úton és emailben változatlanul állunk pályázóink rendelkezésére.
Megértésüket köszönjük, további sikeres pályázatokat kívánunk!